Jak zapobiec błędowi „19” DTCO/Kitas w pojazdach MAN TG2 przy pojazdach z mechaniczną skrzynią biegów?
Informacja dotycząca zmian dla urządzeń WTB i WTB2 przy aktywacji licencji 4.11 ( kod
producenta 2910003536100).
Czym są poniższe zdarzenia w DTCO 4.1?
Zdarzenie 98 – Usterka ITS/Bluetooth
Zdarzenie 96 – Zakłócenia sygnału GNSS
Z uwagi na wprowadzenie nowych tachografów, pojawiły się nowe testy przeprowadzane przyrządem WorkshopTab. Jednym z nich jest test żyroskopu, który pełni funkcję niezależnego źródła prędkości bez interfejsu zewnętrznego.
Aktualnie karty warsztatowe Gen2 V1 nie są w stanie w pełni rozpoznać tachografów Gen2 V2. Wskutek tego dane, takie jak rodzaj załadunku, nie są zapisywane na karcie. Nie można także uzyskać tych informacji z karty, tworząc raport kalibracyjny.
Przypominamy, że do końca lipca jest jeszcze możliwość podpisania kontraktu serwisowego z Continental Automotive Technologies GmbH w promocyjnej niższej cenie od 20 euro miesięcznie.